پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۰۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
همزمان با دهه فجر اعلام شد

بهره‎برداری از ٤٠١ پروژه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در دولت یازدهم

مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران در دولت یازدهم، تکمیل و بهره‎برداری از ٤٠١ پروژه را در بخش‎های مختلف حیطه مسئولیت‎های اجتماعی صنعت نفت در کارنامه خود ثبت کرده است.

بهره‎برداری از ٤٠١ پروژه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در دولت یازدهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون، ٤٠١ پروژه به ارزش بیش از ٣٨٥ میلیارد تومان در حوزه‎های مختلف آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و خدماتی از سوی مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران تکمیل و بهره‎برداری شده است.


بر اساس اعلام مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، از مجموع این ٤٠١ پروژه، ١٤٤ پروژه در بخش آموزشی، ١١٥ پروژه در بخش ورزشی، ٩٠ پروژه در بخش بهداشتی، ٤٤ پروژه در بخش خدماتی و ٩ پروژه در بخش راه به بهره‎برداری رسیده است.

مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران از زمان آغاز به کار دولت یازدهم در سال ٩٢ تا پایان این سال، ٥٧ پروژه به ارزش ٢٣ میلیارد و ٧٥٤ میلیون تومان را تکمیل کرد و در سال ٩٣ نیز ١٠٦ پروژه با ارزشی بالغ بر ٣١ میلیارد و ٤٩٠ میلیون تومان را در مسیر ایفای مسئولیت‎های اجتماعی صنعت نفت اجرایی کرد.

توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران در سال ٩٤ به اوج خود رسید به طوری که طی این سال، ١٦٥ پروژه مسئولیت اجتماعی به ارزش ٢٦٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان تکمیل و بهره برداری شد.

از ابتدای امسال تاکنون نیز ٧٣ پروژه به ارزش حدود ٦٨ میلیارد تومان تکمیل شده است که پیش‎بینی می‎شود این میزان تا پایان سال به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، توجه به حوزه مسئولیت‎های اجتماعی در صنعت نفت در سال‎های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است به‌طوری‎که به این منظور، بسته‎های کاری مجزایی برای فعالیت های CSR در پارس جنوبی و غرب کارون تعریف شده و به تصویب شورای اقتصاد رسیده است. در صورت تصویب نهایی این بسته‎ها و اجرایی شدن آن، سه درصد از اعتبارات مصوب طرح‎های توسعه ای هر یک از این مناطق به حوزه مسئولیت اجتماعی اختصاص می‎یابد.
(چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵) ۱۱:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید