شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۲
IOTC
دوشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

کارگردان خارگی مقام اول جشنواره تئاتر کوتاه استان را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گناوه گفت: در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر که به میزبانی گناوه برگزارشد، نفرات برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.

کارگردان خارگی مقام اول جشنواره تئاتر کوتاه استان را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گناوه گفت: در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه استان بوشهر که به میزبانی گناوه برگزارشد، نفرات برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.



علیرضا سبحانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با فراخوان جشنواره به همه شهرهای استان بوشهر، 18 اثر به دبیرخانه گناوه ارسال شد که پس از بازبینی 9 اثر پذیرفته شد.


وی گفت: پنج اثر از شهرستان گناوه، 2 اثر از برازجان، یک اثر از جزیره خارگ و یک اثر از هنرمندان دیلم از آثار پذیرفته شده بود که به مدت دو روز در سالن نگارخانه این اداره و استاد دریانورد روی صحنه رفتند.


دبیر این جشنواره ادامه داد:شهرستان گناوه دارای ظرفیتهای بسیار خوبی برای اجرای جشنواره های کشوری و منطقه ای است و هنرمندان جوان و مستعد آن در بیشتر جشنواره های بین المللی و کشوری حضور و مقام کسب کرده اند.


وی اظهارکرد: آثار ارایه شده توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفت که نتایج آن به شرح ذیل اعلام می شود.


رتبه های برتر در طراحی بروشور، به مهسا گنجی از نمایش 'قوی تر'، طراحی لباس، میلاد سعیدی 'حرف، حرف، حرف'، موسیقی، حسین رئیسی 'هیتلر روی مخم راه می رود'، طراحی صحنه رتبه اول حسین کمالی از هیتلر روی مخم راه می رود و رتبه دوم حمید زارعی به 'مردی در یک موقعیت' اختصاص یافت.


در بخش بازیگری رتبه اول و دوم بازیگری زن به ترتیب به مریم رستمی و مهسا گنجی از نمایش قوی تر، و رتبه سوم بصورت مشترک فریده گنجی از نمایش 'حرفهای همیشه تکراری' و سارا هاشمی از مردی در یک موقعیت تعلق گرفت.


رتبه اول بازیگری مرد بصورت مشترک به صادق کشت ورز از نمایش 'شیزوفرنی با طعم قهوه' و مهران حیدری زاده از هیتلر روی مخم راه می رود، رتبه دوم صادق گله گیریاناز نمایش 'مرگ در می زند' و رتبه سوم علی سنامیری از حرف،حرف،حرف رسید.


در بخش کارگردانی نیز رتبه اول به علی نبی پور کارگردان نمایش حرف،حرف،حرف، رتبه دوم علی رحیم زاده هیتلر روی مخم راه می رود و رتبه سوم به حمید زارعی کارگردان نمایش مردی در یک موقعیت اختصاص یافت.


رتبه اول نویسندگی حامد غلامعلی زاده نویسنده نمایش شیزوفرنی با طعم قهوه و رتبه دوم به مجتبی حیدری نویسنده متن نمایش 'تنهایی کافکا' تعلق گرفت.


وی یادآورشد: هیات داوران این دوره حیدر مظفری، حبیب خدامی و سعید بهمرد بودند.
(دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید