پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۸
IOTC
دوشنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۵ / ۲۰:۰۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۹۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

انتشار کتاب مدیریت استعداد با رویکرد استراتژیک

کتاب مدیریت استعداد با رویکرد استراتژیک تالیف محمد نوروزی فرد و علی زمانی استاد دانشگاه آزاد خارگ توسط انتشارات رهنما منتشر شد.

انتشار کتاب مدیریت استعداد با رویکرد استراتژیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کتاب مدیریت استعداد با رویکرد استراتژیک تالیف محمد نوروزی فرد و علی زمانی توسط انتشارات رهنما منتشر شد.


این کتاب بدنبال آن است که با استفاده از نظریات صاحب نظران و مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، میزان تمایل مدیران به بهره گیری از مدیریت استعداد و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان با رویکرد استراتژیک را مورد کنکاش و تجزیه و تحلیل قرار داده تا به اهداف و نتایج مورد نظر دست یابد.


شتاب و دگرگونی ها در صحنه های مختلف جامعه هر روز به میزان ابهام، عدم قطعیت و پیچیدگی سازمان ها می افزاید و این امر شایستگی ها و استعدادهای اثربخش را دچار تغییرات اساسی می نماید . به همین منظور برای کشف، جذب، حفظ و توسعه استعدادها، تعادل پویا در این محیط پرتلاطم، تجهیز شدن به مدیریت مناسب کارکنان مستعد و توانمند به یک اصل اساسی تبدیل شده است.

مولفان در این کتاب اعتقاد دارند که تنها با کشف استعدادها و مدیریت آنهاست که می توان افکار بزرگ را ترجمه و به گام هایی عملی و مشخص برای اجرا تعیین نمود.

زمانی کارمند شرکت پایانه های نفتی ایران و استاد دانشگاه ازاد اسلامی و نوروزی فرد مدیر پشتیبانی پایانه های نفتی خارگ می باشد.
(دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵) ۲۰:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید