جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۹
IOTC
پنج شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۵ / ۰۶:۳۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

زمینه‎های همکاری شرکت ملی نفتکش و پایانه خارک بررسی شد

زمینه های همکاری شرکت ملی نفتکش ایران و پایانه نفتی خارک در نشست مشترک مدیران این ٢ مجموعه بررسی شد.

زمینه‎های همکاری شرکت ملی نفتکش و پایانه خارک بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه بازدیدهای خود از دفاتر داخلی این شرکت، از دفتر عملیاتی نفتکش در جزیره خارک بازدید کرد.


در بازدید یک روزه مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از پایانه نفتی خارک، روند و نحوه فعالیت‎های این دفتر در راستای پیشبرد اهداف این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در دیدار کیان ارثی با رئیس پایانه نفتی خارک، با توجه به جایگاه جزیره خارک در صادرات نفت کشور و همچنین اهمیت همکاری نزدیک بین شرکت ملی نفتکش ایران و پایانه‎های نفتی، درباره توسعه هر چه بیشتر این همکاری‎ها گفتگو و تبادل‎ نظر شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این بازدید توسعه و تجهیز منطقه عملیاتی خارک شرکت ملی نفتکش ایران را در بخش‎های رفاهی و عملیاتی مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، کیان ارثی همچنین در این سفر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک بازدید و با رئیس این واحد در موضوعات مختلف آموزشی گفت‎وگو کرد.


در این دیدار علاوه بر طرح موضوعاتی چون ضرورت ارتقا سطح آموزش دانشجویان رشته‎های دریانوردی، افزایش سطح همکاری‎های شرکت ملی نفتکش و این دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت.
(پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵) ۰۶:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید