پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۳
IOTC
دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۲۱:۲۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۷۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه:

ایمنی عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است

رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه گفت: دقت و ایمنی بالای راهنمایان و کارکنان عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است.

ایمنی عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ کارشناسان مطالعات اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به پارس جنوبی و بازدید از پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه، با نحوه صادرات میعانات گازی و تاسیسات این پایانه آشنا شدند.

رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه درباره اهمیت راهبردی این پایانه به کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شرکت پایانه‌های صادراتی مواد نفتی عملیات صدور میعانات گازی از پایانه پارس جنوبی را بر عهده دارد. 

غلامعباس حیدری اضافه کرد:‌ دقت و ایمنی بالای راهنمایان و کارکنان عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است و این نیروهای توانمند و عملیاتی رکورد بستن سه نفتکش روی گوهای شناور را در زمان کمتر از یک ساعت دارند.

وی تصریح کرد: استفاده از آخرین روش‌های تکنولوژی اندازه‌گیری حجمی میعانات گازی با بهره‌گیری از سیستم های انتقال دیجیتال رایانه‌ای FIELD  BUS و MOD  BUS این منطقه را به عنوان نمونه کامل استفاده از سیستم‌های میتـرینگ مطرح ساختـه است. 

رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه بیان کرد: در حال حاضر انتقـال میعـانات گازی به کشتی‌ها به وسیلـه‌ گوی‌های شناور (SPM) انجام می‌شود.

(دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵) ۲۱:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید