شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۴
IOTC
یکشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۶۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

پایانه‌های نفتی برای افزایش درخواست مشتریان نفت ایران آماده است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پایانه‌های نفتی برای افزایش درخواست مشتریان نفتی ایران آماده است.

پایانه‌های نفتی برای افزایش درخواست مشتریان نفت ایران آماده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی شنبه‌شب در حاشیه نشست مدیران عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مورد افزایش درخواست مشتریان نفتی ایران واینکه آیا شرکت پایانه‌های نفتی ایران قادر به برآورده کردن این نیازها خواهد بود، اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین زنجیره فعال صادرات نفت ایران با برنامه‌ریزی مدون در بحث عملیاتی به‌صورت ویژه تمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: در زمان‌های مقرر، بهسازی و نوسازی تجهیزات در تمامی پایانه‌های نفتی ایران با دقت کارشناسان این شرکت به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: بعضی کشورها مشتری سنتی ما بودند که حالا میزان مورد تقاضای خریدشان را افزایش داده‌اند و طبعا ما آنها را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در قبال اروپا به همان قوت قبلی باقی است و بر اساس توافق‌های صورت گرفته مسئولان صنعت نفت کشور ما با برخی کشورهای اروپایی، صادرات نفت به این کشورها انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به آمادگی و افزایش قدرت عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: باید خود را آماده کنیم تا در فاز دوم تولید هم، صادرات قابل ملاحظه‌ای برای بازار اروپا  قائل شویم. 

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت تولید و صدور نفت به کشورهای آسیایی، با موفقیت کامل در جریان است و از این بابت هیچ مشکلی در کار نیست.

(یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵) ۱۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید