پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۳
IOTC
پنج شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
هوشنگ نصیرزاده:

مدیران نگرش اصولی نسبت به ساختار و تشکیلات ورزشی داشته باشند

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری و حقوق و مدیریت فوتبال با اشاره به برگزاری دوره‌های متعدد مدیریت و باشگاه‌داری، گفت: نگرش مدیران نسبت به ساختار و تشکیلات ورزشی اصولی شود.

مدیران نگرش اصولی نسبت به ساختار و تشکیلات ورزشی داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مدیریت ساختار تشکیلات ورزشی و امور باشگاه‌داری توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران در تالار شهید تندگویان جزیره خارگ برگزار شد.

هوشنگ نصیرزاده مدرس این دوره اظهار داشت: با همکاری شرکت پایانه‌های نفتی ایران که زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران فعالیت می‌کند به‌صورت داخلی یک‌سری دوره‌های آموزشی و ورزشی در سطح مناطق برای مدیران شرکت‌های نفتی و اهالی آن مناطق  برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره فشرده مدیریت ساختار تشکیلات ورزشی و امور باشگاه‌داری شامل نحوه اداره فدراسیون‌ها، هیئت‌های ورزشی، کمیته‌ها، دپارتمان‌ها، برگزاری مسابقات، کنترل دوپینگ و امور باشگاه‌داری با حضور کارکنان شرکت‌های نفتی و مربیان و ورزشکاران بومی جزیره خارگ برگزار شد.

نصیرزاده با اشاره به هدف از برگزاری این دوره بیان داشت: هدف این دوره را افزایش و ارتقای دانش مربیان و مدیران در سطح جزیره خارگ دانست بود.

وی افزود: روانشناسان بر این باور هستند که آموزش یعنی ایجاد تغییر انسان‌ها و با برگزاری این دوره در جزیره بر این باور هستیم که نگرش مدیران نسبت به ساختار تشکیلات ورزشی اصولی شود.


مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران به دلیل اولین شرکتی که ارتباطات بین‌الملی داشته است همیشه ورزش را سرآمد خود داشته است و ورزش‌هایی مانند فوتبال، وزنه‌برداری و هاکی وزرش‌هایی هستند که به صورت خاص در وزارت نفت دنبال می شود که برگزاری دورهای آموزشی سبب  می‌شود دانش و تسلط آنها بر امور ورزشی ارتقا یابد.

نصیرزاده در ارتباط با برنامه های آتی آموزشی ورزشی در جزیره خارگ گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح مدیریت کلان شرکت پایانه‌های نفتی ایران و موافقت مدیرعامل این شرکت مبنی بر ارتقا سطح آموزشی مربیان بومی و مدیران شرکت‌های نفتی در ارتباط ورزش و مسائل مدیریتی در ورزش در آینده نزدیک دوره های آیین نامه‌، اصول برگزاری مسابقات و شیوه نقل و انتقالات ورزشی در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

(پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵) ۱۰:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید