چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴
IOTC
دوشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۴۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ارائه خدمات دریایی به 140 نفتکش در منطقه عملیاتی ماهشهر

رئیس منطقه عملیاتی ماهشهر در شرکت پایانه های نفتی ایران از انجام خدمات راهبری، پهلودهی و جداسازی برای 140 فروند نفتکش در پهلوگاه های بندر صادراتی ماهشهر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

ارائه خدمات دریایی به 140 نفتکش در منطقه عملیاتی ماهشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جواد زاهدی در نشست برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی ناوگان دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: این تعداد در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته که 129 فروند نفتکش بوده است، نشان می دهد ورود نفتکش ها برای دریافت فرآورده های نفتی ایران افزایش یافته است.

وی با اشاره به ماموریت منطقه عملیاتی ماهشهر یادآور شد: شرکت در عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش ها به اسکله، اسکورت و هدایت کشتی ها در زمان ورود به پایانه نفتی ماهشهر  و خروج تا بندر امام خمینی (ره) از مهم ترین مامویت این منطقه عملیاتی است که در سال 95 با توجه به افزایش ورود نفتکش ها به این حوزه عملیاتی، بیشتر شده است.

زاهدی، آماده باش عملیاتی در زمان بارگیری و تخلیه نفتکش ها و همچنین مقابله با آلودگی های نفتی و مهار آتش سوزی‌های احتمالی را از دیگر ماموریت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در این منطقه عملیاتی خواند.

زاهدی با اشاره به دیگر فعالیت های جانبی این منطقه عملیاتی گفت: اعزام یدک‌کش به بندر امام خمینی (ره)، انجام مانورهای اضطراری، کمک به بازسازی اسکله‌ها و نقل و انتقال تجهیزات مورد نیاز بندر صادراتی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) از دیگر فعالیت های جانبی این منطقه عملیاتی است.

(دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵) ۱۳:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید