پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹
IOTC
شنبه / ۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
هدیه نفت به دانش آموزان جزیره خارگ

پروژه نوسازی و هوشمند سازی دبستان آزادی خارگ بهره برداری شد

پروژه نوسازی و هوشمند سازی دبستان آزادی خارگ که به همت شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی مدارس جزیره خارگ انجام شده است، به بهره برداری رسید.

پروژه نوسازی و هوشمند سازی دبستان آزادی خارگ بهره برداری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، با بهره برداری این پروژه با صرف بیشاز 13 میلیارد ریال اعتبار، تمامی کلای های دبستان آزادی خارگ به کیت هوشمند، برد هوشمند، ویدیو پروژکتور و یک دستگاه رایانه مجهیز شدند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این خصوص گفت: این شرکت، همزمان با انجام ماموریت های کلان خود در زمینه ظرفیت سازی و صادرات نفت خام، میعانات گازی و انجام خدمات فنی و مهندسی، از انجام مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نیست و این مهم را اولویت کاری خود قرار داده است.

سید پیروز موسوی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید پروژه هوشمندسازی مدرسه ۱۰ کلاسه آزاد، اجرایی و دانش آموزان خارگی از این ظرفیت بهره‌مند شدند؛ ضمن اینکه سال گذشته نیز پروژه هوشمند سازی دبستان شهید رزمجو این جزیره به همت شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شده بود.

وی تصریح کرد: هر چقدر آموزش و پرورش به سمت استفاده از فناوری‌های جدید و نوین حرکت کند به طور حتم در پیشبرد امور می‌تواند بهتر و شایسته‌تر گام بردارد و در این راستا شرکت پایانه های نفتی ایران در حد توان خود با آموزش و پرورش همکاری لازم را خواهد کرد.

موسوی گفت: برای آسایش و رفاه حال دانش آموزان و فرزندان کارکنان در جزیره خارگ از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و این پروژه‌ها را به‌صورت فنی و تخصصی انجام می دهیم.

(شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید