چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲
IOTC
یکشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

برنامه شرکت پایانه های نفتی ایران برای بارگیری بیش از یک هزار نفتکش در سال 95

مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران از برنامه ریزی این شرکت برای پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه و تحویل نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی به بیش از یک هزار نفتکش در پایانه های نفتی ایران در سال 95 خبر داد.

برنامه شرکت پایانه های نفتی ایران برای بارگیری بیش از یک هزار نفتکش در سال 95
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایرانف غلامحسین گرامی در نشست شورای مدیران این شرکت تصریح کرد: این عملیات شامل پهلودهی، جداسازی و انجام عملیات بارگیری و تخلیه و تحویل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی در پایانه های نفتی خارگ، عسلویه، ماهشهر و شمال در اسکله های ثابت و گوی های شناور و همچنین عملیات کشتی به کشتی به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می شود.
 
وی ادامه داد: تامین امنیت صادرات نفت خام کشور و میعانات گازی از مهمترین وظایف این شرکت است که با فعال شدن دیپلماسی انرژی کشور این وضعیت به نقطه مطلوب نزدیک شده است.

گرامی گفت: وجود نیروی انسانی خبره و با تجربه از ویژگیهای برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران به شمار می رود، همچنین تاسیسات مجهز و نوسازی شده، تاخیر نداشتن در پهلودهی و بارگیری نفت خام و انجام آزمایشات شیمیایی معتبر با استانداردهای جهانی و مورد تایید اوپک از دیگر ویژیگیهای خاص این شرکت است که مورد توجه مشتریان صنعت نفت ایران قرار گرفته است.

مدیرعملیات شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران تخصصی ترین شرکت زیرمجموعه صنعت نفت در حوزه احداث و تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت خام است؛ افزایش قدرت بازاریابی، ایجاد ارزش افزوده به واسطه بهبود کیفیت نفت خام، دستیابی به تکنولوژی اختلاط پیوسته و همزمان نفت خام، افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام و مدیریت استفاده از منابع هیدروکربوری کشور از مواردی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد.
(یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵) ۱۰:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید