پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۴
IOTC
پنج شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به مناسبت هفته دولت و به همت مدیریت عملیات عمومی

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا در خارگ برگزار شد

همزمان با هفته دولت، مراسم تجلیل از خانواده شهدا با حضور مسئولان خارگ و مدیران شرکت‌های نفتی در محل تالار شهید تندگویان جزیره خارگ برگزار شد.

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا در خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران پیش از ظهر پنجشنبه در این آئین از ایثارگران و جانبازان به‌عنوان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد و اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند.

احمد باقری مقدم اضافه کرد: خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان و شهداء نماد صبر و استقامت و ایثارند که با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و بر همه ما لازم است که از این اسطوره‌های صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر کنیم و خانواده های شهدا را تکریم کنیم و همیشه به یادشان باشیم.

وی گفت: شهدا با گذشتن از جان خود، از کیان انقلاب اسلامی و ارزش های نظام جمهوری اسلامی حراست کردند و امروز ما نیز باید ادامه دهنده راه و مکتب این شهدای والامقام باشیم.

باقری مقدم همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران را ستون و زیربنای انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا ذخیرهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و با صبوری و ایستادگی همواره در صحنه صیانت از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند؛ لذا بر همه مسئولان لازم است که قدردان زحمات و ایثارگری های این خانواده های معظم باشند.

وی با گرامیداشت هفته دولت بر ادامه راه شهدا تآکید کرد و  ازخانواده‌های معزز شهداء، جزیره خارگ تجلیل کرد و این عزیزان را باعث افتخار ملت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا، جزیره خارگ با اهدای هدایایی از سوی مدیریت عملیات عمومی  تجلیل شد.

(پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵) ۱۵:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید