شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۶
IOTC
چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۲۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
پایانه های نفتی ایران در مسیر پیشرفت / دستاوردهای برجسته (2)

صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز / شرایط برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرایط مناسبی برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است.

صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز / شرایط برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: در دوران پسابرجام، شرکت پایانه‌های نفتی ایران تلاش خود را برای توسعه فعالیت‌های این شرکت شدت بخشیده است.

موسوی افزود: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور برای ازسرگیری سوآپ و حتی توسعه سوآپ، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه خارگ و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: از جمله دستاوردهای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دوران را می‌توان صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز عنوان کرد، رقمی که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود.

موسوی بیان کرد: یکی از سیاست‌های صنعت نفت در سند چشم انداز، تاثیرگذاری در مدیریت بازار نفت و گاز منطقه و استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک کشور در حمل و انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های آن، گاز طبیعی و مواد پتروشیمی است.

وی ادامه داد: از آنجا که وظیفه انتقال نفت خام به نفتکش‌ها برعهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، نقش این شرکت در رسیدن به اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

(چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید