پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱
IOTC
سه شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۱۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
پایانه های نفتی ایران در مسیر پیشرفت / دستاوردهای برجسته (1)

نفت خام ارسالی به پایانه نفتی خارگ دو برابر شد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از دو برابر شدن نفت خام ارسالی به پایانه نفتی خارگ خبر داد و گفت: رکورد دریافت بیش از ۲.۱ میلیون بشکه نفت خام به پایانه صادراتی خارگ ثبت شده است.

نفت خام ارسالی به پایانه نفتی خارگ دو برابر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی اظهار کرد : یکی از دست‌آوردهای مهم شرکت پایانه‌های نفتی ایران در شش ماهه سال ٩٥ بهسازی مخازن ذخیره سازی نفت در پایانه‌های نفتی ایران است که توان ذخیره‌سازی این شرکت را به‌صورت چشمگیری افزایش داده است.

وی با اشاره به ثبت رکورد دریافت بیش از دو میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام به پایانه صادراتی خارگ در نیمه اول سال ٩٥ اظهار کرد: هم‌اکنون نیروهای خدوم و عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اتکا کامل به توان داخلی در حال خدمت‌رسانی به صنعت نفت کشور هستند.

موسوی  با بیان این که اکثر  برنامه‌های ذخیره‌سازی و صادرات این شرکت اجرایی شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان نیمه نخست امسال به ۱۰۰ درصد این برنامه برسیم، افزود: تعدادی از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بزرگترین شرکت صادرات نفت ایران به شمار می‌رود که بخش اصلی ذخیره سازی و صادرات نفت را تامین می‌کند.

(سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵) ۱۳:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید