جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۸
IOTC
چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۲۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاران حوزه نفت و گاز است

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ظرفیت بالای صنایع نفت و گاز در کشور، گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت نفت و گاز است.

ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاران حوزه نفت و گاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی اظهار داشت: ایران دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است که فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: ایران امن‌ترین کشور منطقه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت نفت و گاز است.

وی بیان کرد: از این پس از تمامی ظرفیت‌های موجود در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور برای افزایش سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی به شکل حداکثری استفاده خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد انگیزه در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌صورت شفاف در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار داده خواهد شد گفت: آب‌راهه خلیج‌فارس امن‌ترین کریدور حمل و نقل دریایی است.

وی با تقدیر از مرزبانان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در دریاها و مرزهای آبی کشور افزود: ظرفیت‌های موجود در تاسیسات نفتی، پایانه‌ و مخازن نفتی تحت مدیریت این شرکت به‌صورت کامل ارتقا یافته و بهسازی شده است.

(چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵) ۱۱:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید