چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱
IOTC
دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۹:۰۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران

مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران، عملکرد سال گذشته شرکت پایانه های نفتی ایران در تمامی بخش های مالی، فنی، عملیاتی، پشتیبانی، HSE، منابع انسانی، پژوهش و توسعه و امور حقوقی، صادرات نفت خام، میعانات گازی در همه مناطق عملیاتی این شرکت را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این نشست عصر امروز (28 تیرماه) با حضور علی کاردر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و اعضای هیات مدیره این شرکت و شرکت پایانه های نفتی ایران به مدت دو ساعت برگزار شد که در این جلسه عمکلرد کلی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 94 مورد تایید مجمع قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست از سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل مجموع تلاش های انجام شده در راستای نوسازی، بهسازی و به روزرسانی تاسیسات و زیرساخت های صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور تقدیر کرد و گفت: بسیاری از کارهای انجام شده در این شرکت باید الگوی دیگر شرکت های تابعه صنعت نفت قرار گیرد.

در این نشست همچنین گزارشی از دستاوردهای برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 94 ارائه شد که مورد توجه اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت.

 

مجمع 1
 

مجمع
مجمع  


مجمع  

مجمع



 

(دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵) ۱۹:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید