جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۶
IOTC
یکشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر فنی پایانه‌های نفتی ایران:

ضریب تامین آب شرب پایدار در جزیره خارگ افزایش یافت

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ضریب تامین آب شرب پایدار در جزیره خارگ افزایش یافت

ضریب تامین آب شرب پایدار در جزیره خارگ افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، صادق دراوی‌پور از تعمیرات اساسی سیستم تقطیر آب و دستگاه‌های آب شیرین کن پایانه‌های نفتی ایران با هدف افزایش ضریب تامین آب شرب جزیره خارگ خبر داد.

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: هم اکنون آب شرب جزیره خارگ از طریق یک خط لوله زیردریایی ٣٠ اینچی به طول ٣٥ کیلومتر از سد کوثر تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: آب تولید شده از دستگاه‌های آب شیرین کن و سیستم‌های تقطیر آب (MED) این شرکت تنها جنبه پشتیبانی را در تامین آب جزیره خارگ دارد که با بهره برداری از آن ضریب تامین آب جزیره بیش از شش هزار مترمکعب افزایش یافت.
 
دراوی‌پور بیان کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط بین دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب مورد نیاز شهروندان خارگ از تاسیسات تصفیه خانه پایانه‌های نفتی ایران تامین می شود.

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: همچنین بیش از ۵۳۰ مترمکعب از این میزان نیز در اختیار شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خارگ قرار می گیرد.
 
وی افزود: دستگاه‌های آب شیرین کن و سیستم تقطیر تولید آب جزیره خارگ دارای ظرفیت تولید روزانه بیش از شش هزار مترمکعب آب شرب است که در سال‌های گذشته به عنوان تنها تامین کننده آب شرب این جزیره به شمار می‌آمد.

 

(یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵) ۱۲:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید