پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۶
IOTC
سه شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۴۸۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توسعه زیرساخت‌های فرودگاه خارگ/ انجام سالانه ۴۸۰۰ پرواز

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاه خارگ، گفت: سال گذشته بیش از چهار هزار و ۸۰۰ پرواز در این فرودگاه انجام شد.

توسعه زیرساخت‌های فرودگاه خارگ/ انجام سالانه ۴۸۰۰ پرواز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم مدیر عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران، درباره پروازهای صورت گرفته به جزیره خارگ اظهار داشت: در مجموع ۹۲ پرواز خروجی و پرواز ورودی به این جزیره در طول هفته صورت می گیرد. در سال گذشته با انجام چهار هزار و ۸۰۵ پرواز در این فرودگاه ۲۳۹ هزار و ۴۹ هزار مسافر جابجا شدند.

وی افزود: این مسافران شامل مردم شریف و بومی جزیره خارگ و کارکنان صنعت نفت، پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ هستند.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران یادآورشد: پروازهای یاد شده به جزیره خارگ به طور عمده از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، بوشهر، اهواز، بهرگان و بالعکس انجام شده است.

باقری مقدم ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله پشتیبانی از تولید و صادرات نفت خام کشور، فرودگاه شهدای جزیره خارگ نقشی اساسی در انجام این مامویت مهم دارد.

وی در پایان اذعان کرد: طول باند فرودگاه جزیره خارگ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۲۰۰ متر بود که پس از انقلاب به یک هزار و ۸۰۰ متر افزایش یافت و در حال حاضر نیز، طول این باند دو هزار و ۳۳۴ متر و در حد استاندارد است.

(سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید