پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶
IOTC
جمعه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران :

توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: ورزش همگانی در صنعت نفت توسعه می‌یابد.

توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جعفر مدنی‌زادگان عصر چهارشنبه در نشست روسای ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: صنعت نفت خدمات بسیار مهمی را در زمینه‌های مختلف به کشور ارائه می‌کند و امیواریم شاهد رضایت‌مندی مردم از این خدمات باشیم.

وی اضافه کرد: خدمات صادقانه و شبانه‌روزی و باانگیزه کارکنان صنعت نفت تاثیر بسیار زیادی در کشور دارد و زمینه‌ساز آسایش، آرامش و رفاه مردم کشور است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه ورزش، خاطرنشان کرد: امور ورزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران نقش مهمی در زمینه تربیت افراد قوی و سالم برای ارائه خدمات مناسب دارد.

وی با اشاره به نقش افراد توانمند در ارائه خدمات مناسب، بیان کرد: باید تلاش کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب افرادی سالم تربیت کنیم تا بتوانیم از این افراد به خوبی در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

مدنی‌زادگان از تلاش ویژه برای توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی توسط وزارت نفت برای توسعه ورزش همگانی برگزار می‌شود و حمایت جدی را از آن خواهیم داشت.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران افزود: شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران که متشکل از مدیران توانمندی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت نفت فلات قاره و نفت و گاز پارس است مصمم به جبران فرصت‌های از دست رفته در سالیان اخیر است.

(جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۵:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید