جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۳۰
IOTC
دوشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۴ / ۱۶:۵۱
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۱۱۲۷
گزارشگر : ۲
سرویس فرهنگی و ورزشی

فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت منتشر می شود

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایش‌‌نامه‌نویسی صنعت نفت طی روزهای آینده خبر داد.

فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت منتشر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این خبر گفت: پس از برگزاری موفق دو دوره جشنواره نمایش‌نامه نویسی منطقه ای صنعت نفت و با هدف بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در این حوزه شرکت پایانه های نفتی ایران در نظر دارد سومین دوره این جشنواره را به صورت "سراسری" برگزار کند.

وی با بیان این که این تصمیم پس از جمع بندی و تبادل نظر با اساتید اهل فن و متخصصان این حوزه و همچنین سنجش دقیق ظرفیت های موجود‏ در کشور اتخاذ شده است گفت: مهلت دریافت آثار برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت تا پایان تیرماه سال آینده است و از هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان کشور درخواست می شود آثار خود را حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه 1395 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت با بیان این که مهلت دریافت آثار تمدید نخواهد شد گفت: از تمامی هنرمندان و نمایشنامه نویسان دعوت می شود تا آثار خود را جهت ارزیابی و بررسی آثار توسط هیات داوران برجسته کشوری به نشانی iotc.drama@gmail.com ارسال کنند.

عوض زاده با بیان این که دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت به تناوب اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام خواهد داد گفت: متون ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نباید تاکنون هیچگونه اجرای صحنه ای، خیابانی، میدانی و نمایشنامه خوانی و...داشته باشند.

اهمیت و نقش اساسی صنعت نفت در اعتلای شعار “ دولت و ملت، همدلی و هم زبانی ”، نقش صنعت نفت در اعتلای فرهنگ و ادبیات کشور،توسعه پایدار محلی در مناطق نفت خیز،فرهنگ سازی صحیح بر پایه اشتغال زایی صنعت نفت در مناطق نفت خیز،معرفی جاذبه های جهانگردی و زیست محیطی در مناطق نفت خیز،کارکنان صنعت نفت و تاثیرات آنها در پیروزی انقلاب اسلامی،مقاومت و خلق حماسه از سوی کارکنان صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس،پایداری مردم ساکن در کنار تاسیسات نفتی در مقابله با تهاجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس،ملی شدن صنعت نفت،شرح حال زندگی چهره های تاثیرگذار در حوزه صنعت نفت،مصرف صحیح انرژی و صیانت و حفظ منابع نفتی برای آیندگان کشور از مهمترین محورهای سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت هستند.

شایان ذکر است پوستر فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت طی روزهای آینده در سایت شرکت پایانه های نفتی ایران به نشانی www.iotco.ir منتشر خواهد شد.

(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۶:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید