چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۵۷
IOTC
یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۱۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
جلوگیری از خروج ٦.٥ میلیون یورو ارز از کشور

گوی شناور بهرگانسر در داخل کشور تعمیر شد

گوی شناور تاسیسات نفتی بهرگانسر از سوی متخصصان شرکت پایانه های نفتی ایران تعمیر شد و به این ترتیب از خروج حدود ٦.٥ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.

گوی شناور بهرگانسر در داخل کشور تعمیر شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برخورداری از دانش فنی و اعتماد به توان متخصصان داخلی را دو عامل مهم موفقیت در پروژه های صنعت نفت دانست و گفت: متخصصان فنی و عملیاتی این شرکت با خلاقیت و نوآوری در عملیات و همچنین بهره‌گیری از تجارب گذشته موفق شدند گوی شناور بهرگانسر را طبق استانداردها و موازین ایمنی بین المللی تعمیر و در مدار بهره برداری قرار دهند.
 
وی با اشاره به این که عملیات تعمیر گوی شناور بهرگانسر تنها با تکیه بر توان و دانش فنی متخصصان شرکت پایانه های نفتی ایران صورت گرفت، افزود: با انجام این کار، از خروج ٦.٥ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران درباره فرآیند انجام کار تعمیرات گوی شناور بهرنگانسر اظهار کرد: با بازرسی از مخازن توازن و تخلیه ٣٠ تن آب از درون آن، آبخور گوی به حد استاندارد برگشت و پس از آن نیز با انجام عملیات تعادل قطعه اصلی «main bering» گوی شناور امکان چرخش طبیعی خود را به دست آورد.
 
موسوی با بیان این که تمامی مراحل حساس و پیچیده تعمیر گوی شناور بهرگانسر در محل قرارگیری گوی در دریا انجام شد، یادآور شد: تمامی مراحل عملیات تعمیر، تعویض و نوسازی تجهیزات گوی شناور در حالی انجام شد که این گوی حتی برای لحظه ای از مدار بهره برداری خارج نشد و این عملیات موفقیت آمیز یک دستاورد چشمگیر برای صنعت نفت محسوب می شود.
(یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴) ۱۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید