جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴
IOTC
دوشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۱۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
در شرکت پایانه های نفتی ایران محقق شد؛

ثبت بیش از ٨ میلیون و ٥٥٧ هزار نفرساعت کار بدون حادثه

رئیس پایانه نفتی خارک از انجام بیش از ٨ میلیون و ٥٥٧ هزار و ٦٨٤ نفرساعت کار بدون حادثه در یک سال گذشته در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

ثبت بیش از ٨ میلیون و ٥٥٧ هزار نفرساعت کار بدون حادثه
  
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،عباس اسدروز با بیان این مطلب گفت: انجام ٨ میلیون و ٥٥٧ هزار و ٦٨٤ نفرساعت کار بدون حادثه در شرکت پایانه های نفتی ایران نشان از بلوغ علمی کارکنان و ارائه آموزشهای هدفمند به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در صنعت است.
  • وی توانایی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران را در اجرای عملیات ایمن بسیار بالا دانست و تاکید کرد: پهلودهی و جداسازی نفتکشها در بالاترین سطح استانداردهای بین المللی و عملیات تعویض و ترمیم بیش از ٢٨٠٠ متر خطوط لوله انتقال مواد نفتی در تاسیسات صنعتی و باراندازهای صادراتی جزیره خارک از مهمترین اقدامات انجام شده در این شرکت است که خوشبختانه همه این عملیات، بدون ثبت هیچگونه حادثه ای به انجام رسیده است.

    رئیس پایانه نفتی خارک از برگزاری بیش از ١٤ هزار و ٤٦٢ نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با اچ اس یی در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد و تصریح کرد: ثبت بیش از ٨ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در یک سال گذشته نشان از دانش و مهارت کارکنان و اثربخشی دوره های آموزشی داشته است.

    اسدروز یادآور شد: برای امسال نیز ٢٤ عنوان دوره آموزشی پیش بینی شده که همه این دوره ها مطابق با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال برگزار می شود. 

(دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴) ۱۶:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید