چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۲
IOTC
دوشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۴۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پروژه احداث «بلوار دولت» در محوطه مخازن ذخیره سازی نفت خام خارگ بهره برداری شد

همزمان با آغاز هفته دولت، پروژه احداث بلوار دسترسی به مخازن ذخیره سازی نفت خام پایانه نفتی خارگ، با نامگذاری «بلوار دولت» در مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ، بهره برداری شد.

پروژه احداث «بلوار دولت» در محوطه مخازن ذخیره سازی نفت خام خارگ بهره برداری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: تسهیل در آمد و شد و تردد و نحوه دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺗاﺳﯿﺴﺎت، ﻣﺴﯿﺮ ﻟﻮﻟﻪ ها و مخازن ذخیره سازی، برای انجام عملیات صادرات یک امر حیاتی است و از این رو انجام این پروژه مهم این امکان خوب را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه استانداردهای لازم به خوبی رعایت شده است، یادآور شد: انجام این پروژه در راستای بهبود زیرساخت های صادراتی در دستور کار قرار گرفت و ملاک کار توجه به صرفه جویی و حفظ منابع مالی، با تاکید بر استفاده از امکانات درون شرکت و تلاش کارشناسان و کارکنان پایانه های نفتی ایران بود که خوشبختانه این امر میسر شد.

موسوی تصریح کرد:  بهسازی و گسترش راه های دسترسی به تاسیسات و مخازن، در کنار سایر زیرساخت ها از جمله شبکه های برق، آب و مخابرات، به موازات طرح و پروژه های نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی، دارای اهمیت ویژه است.

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این مراسم با اشاره به جزییات پروژه یاد شده افزود: بلوار دولت، 1500 متر طول دارد و با صرف 17 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

محمد نوروزی فرد تصریح کرد: هزینه انجام شده نشان می دهد که شاخص های اقتصاد مقاومتی در این پروژه که با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت انجام شده، به طور دقیق رعایت شده است.

وی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: با اعمال مدیریت صحیح و دقت نظر و بررسی های فنی، پروژه بلوار دولت به گونه طراحی و ساخته شد که با شاخص های ایمنی و استانداردهای لازم مطابقت داشته باشد.


   
بلوار دولت 6
بلوار دولت 5
بلوار دولت 4
بلوار دولت 3
بلوار دولت 2
بلوار دولت 1 


بلوار دولت 10
بلوار دولت 9
بلوار دولت 8

(دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴) ۱۷:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید