پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۴
IOTC
پنج شنبه / ۱ اَمرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۱۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

گزارش جلسه عمومی سالیانه شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیر عامل و هیات مدیره این شرکت و تمامی اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران با هدف تصویب صورت های مالی منتهی به سال 1393 و بررسی عملکرد یکسال گذشته این شرکت ارائه شد.

جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت پایانه های نفتی  ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که صبح چهارشنبه (31 تیر) در ساختمان اصلی وزارت نفت با حضور نمایندگان صاحبان سهام برگزار شد، پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خلاصه ای از فعالیت های شرکت در بخش های توسعه تاسیسات صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی، وضعیت کنونی مناطق عملیاتی این شرکت در جزیره خارگ، عسلویه، نکاء و ماهشهر و همچنین سایر فعالیت های این شرکت در حوزه های HSE، پژوهش، تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات، امور بازرگانی و صرفه جویی کالا و مواد مصرفی، امور حقوقی و قراردادها و گسترش بخش های خدمات دریایی به شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی کشور را رائه کرد.

هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران گزارش عملکرد خود را در قالب آخرین حلقه زنجیره ارزش توسعه صنعت نفت و اثربخشی فعالیت های انجام شده در تکمیل این زنجیره به مجمع عمومی ارائه داد که در نهایت، عمکلرد کلی هیات مدیره این شرکت مورد تایید مجمع قرار گرفت..

در این جلسه نماینده سازمان حسابرسی کل کشور، سال مالی منتهی به 1393 شرکت پایانه های نفتی ایران و گزارش فعالیت های این شرکت را شفاف اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش های دیگر خبری، جزییات عملکرد سال گذشته این شرکت را منتشر خواهد کرد.

 
مجمع سال 93 22 


مجمع سال 93 25

(پنج شنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۴) ۰۸:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید